איגוד קציני הביטחון ומנהלי החירום בשלטון המקומי

Association of Security Officers, Israel

رابطة ضباط الأمن ، إسرائيل

בתאריך 27/1/20 יום שני נפרדנו בטקס חגיגי מווה, זאב צוק רם ראש רח״ל (רשות חירום לאומית) ועימו איציק קיקוס מנהל מחוז דרום, ומיטל מרציאנו מנהלת המרחב.

בטקס זה נכחו הקבטי״ם והרבשצי״ם של העוטף. המפגש היה מרגש עד מאוד.

כידוע לכם בעוטף אין רגע דל אנחנו נמצאים במציאות הזויה ועם לא מעט אתגרים ביטחוניים לא פשוטים, גם בזמן מה לפני הטקס נחת צרור בלונים בשער הכניסה של קיבוץ כפר עזה שנשא עימו מטען צינור דבר שגרם לטקס להתעכב עד כשעה לערך. 

הטקס אירע בחמ״ל מילה של הקיבוץ באותו מקום ששופץ ע״י רח״ל, המסר העיקרי במפגש היה לעשות זאת עם הלוחמים שלנו ועם הרבשצי״ם חוד החנית שלנו, שפועלים ללא לאות ימים כלילות 24/7 בשמירה ובהגנה על הבית.

ציינתי ברוח הדברים על שיבחו של ווה שראה חשיבות רבה בטיפול ביישובי העוטף באופן ישיר ומקצועי תוך הקצאת המשאבים הנדרשים, אך לצערנו השינוי שנעשה בין רח״ל לפקע״ר ככול הנראה יפגע בנו מאוד ובטח עוד נרגיש זאת בהמשך הדרך. הסיבה העיקרית לכך היא כי רח״ל הבינה את הצרכים שלנו והייתה קשובה לנו 24/7, תרומת רח״ל הייתה כאן עצומה מאוד בכלל ההיבטים הביטחוניים שבאו לידי ביטוי בשיפור מערך החמלי״ם בישובים, הכנה לכשירות מלאה ולרציפות תיפקודית. המונח החזק ״הרשות הינה לבנת היסוד״, שניחן בו ווה עם מיטב אנשיו הטובים אשר כל הזמן הוכיחו זאת כהלכה למעשה.

בטקס הודינו לווה על פעילותו הביטחונית עבור מדינת ישראל כ 4 עשורים ובפרט מול יישובי העוטף. איחלנו לווה ואנשיו בהצלחה בהמשך דרכם החדשה ותמיד אנחנו כאן עבורם בכל זמן שנדרש בידידות עמוקה ויישר כח.

 

אייל חג׳בי קב״ט המועצה האזורית שער הנגב

דילוג לתוכן