איגוד קציני הביטחון ומנהלי החירום בשלטון המקומי

Association of Security Officers, Israel

رابطة ضباط الأمن ، إسرائيل

השבוע קיימנו כנס קב"טים, מפגש חברים במסגרת תערוכת הביטחון סקיוריטי 2021 בגני התערוכה.
בפתח דברי אמרתי שאני שמח לפגוש אתכם באופן אישי, שנמשיך להתחזק, לאחד כוחות ולמסד את שיתוף הפעולה עם כל גורמי הביטחון השונים. ככל שנעצים את הקבט נעניק לו את הסמכויות וניתן לו את הכלים המתאימים, נבנה לאזרחי ישראל מוכנות והגנה טובה יותר.
תנ"צ משה אדרי, ראש חטיבת האבטחה, בירך על המפגשים המקצועיים ושיתוף הפעולה היום יומי עם האיגוד והשלטון המקומי. הוא רואה בנו תוספות כוח משמעותית למשטרת ישראל. עוד הוסיף שבכוונתו לעשות שינויים ולקדם את נושא מעמד מנהלי הביטחון, הוא הציע להקים צוות בין ארגוני שלנו ושל משטרת ישראל על מנת לדון בנושא וליזום פעולות אופרטיביות.
יוחאי וג'ימה, ראש מינהל חירום וביטחון במרכז שלטון מקומי סקר נושאים מרכזיים וביניהם נושא האכיפה וחיסוני הילדים, העברת סמכויות מהשלטון המרכזי לרשויות המקומיות גם בתחומי הביטחון והחירום ונושא הארכת הוראת השעה לגביית היטלי השמירה.
חובב צברי, יו"ר ועדת הביטחון מש"מ וראש מועצת קריית עקרון הודה לאיגוד על המפגש והדגיש את חשיבות תפקידנו במרחב הציבורי כלפי התושבים. שיש לחזק את מעמד הקבטים, לתמוך בנו ולתת לנו את כל הכלים האפשריים כדי שנמשיך לעשות את עבודתנו נאמנה.
תודה לנותן החסות עמיר בן-צבי מ"תעשיות בית אל".
צילום: דניאלה מיסן

 

 

 

דילוג לתוכן