איגוד קציני הביטחון ומנהלי החירום בשלטון המקומי

Association of Security Officers, Israel

رابطة ضباط الأمن ، إسرائيل


משולחנו של אייל חג'בי, קב״ט המועצה האזורית שער הנגב:

בתאריך 27/2/23 התקיים כנס רבשצי״ם של מוא״ז שער הנגב בהשתתפותם של מנכלי״ת המועצה, מנהל מטה אסטרטגי, השיטור הקהילתי, קציני העורף של אוגדת עזה ופיקוד הדרום וחיילים נוספים מיחידות שונות בגזרת העוטף.
הכנס החל בברכות של מנכ״לית המועצה וקב״ט המועצה והסתיים בחלוקת שי לרבשצי״ם ותעודות הוקרה והערכה לקיבוצים.

במהלך הכנס שמענו שתי הרצאות מרתקות הממחישות לנו את עמידתינו האיתנה והנחושה מהאתגרים הבטחוניים שאינם פוסקים לרגע כאן בעוטף ישראל ומנגד אנחנו שמים דגש מיוחד בפעילות העניפה בחוסן ובחוזק הקהילתי דרך השיתופיות המוצלחת ובכך אנחנו זוכים לצמיחה, בנייה והתפתחות באיזורינו ועל כך נאמר ״ביחד מנצחים ומצליחים״ – זו סיסמת הרבשצי״ם שלנו כאן בשער הנגב.

ההרצאה הראשונה שניתנה ע״י אמנון זיו קב״ט חוף אשקלון נגעה בעיקר על ההתנהלות שלנו כאן בעוטף כאשר במבצע ״שומר חומות״ פגע טיל קורנט בג׳יפ צהלי בישוב נתיב העשרה הדגש היה על ההערכות והתגובה של צוות כיתת הכוננות ובטחון חוף אשקלון לאחר האירוע קב״ט חוף אשקלון אמנון זיו קיבל צל״ש אלוף על עבודתו המסורה והאמיצה תחת אש כבדה לחלץ את הפצועים מהג׳יפ דבר שיכול בהחלט להתרחש.

בכנס זה שמחנו לארח את ״גיבור ישראל״ תא״ל (במילואים) אביגדור קהלני שריתק את המשתתפים במהלך שעה וחצי על סיפורי הגבורה שלו במלחמות ישראל ועמידתו האיתנה והחזקה ולא נואש כלל למרות שנפצע קשות בגופו. עוד הוסיף אביגדור וסיפר לנו את סיפור חייו המרתק.

 

כאן המקום להגיד תודה ענקית למר אביגדור קהלני שהגיע אלינו למועצה והנחיל לנו את מורשתו המיוחדת ובסיום העניק לנו את הספרים שהוא חיבר וכתב הדגשות לכל אחד ואחד אנחנו מאחלים לו בריאות איתנה ומודים לו על כך.

אנו מודים לכל מי שסייע, טרח ועזר לנו להקים את הערב המיוחד הזה ותודה מיוחדת לרבש״צ זיו אביב שאירח אותנו בקיבוץ.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
דילוג לתוכן