איגוד קציני הביטחון ומנהלי החירום בשלטון המקומי

Association of Security Officers, Israel

رابطة ضباط الأمن ، إسرائيل

משולחנו של קב״ט מוא״ז שער הנגב אייל חג׳בי:
ביום רביעי בתאריך 22/7/20 התקיים כנס קבטי״ם של פיקוד הדרום בראשותו של קצין העורף הפיקודי סא״ל ניר עוגן בהשתתפותם של הקב"טים, רע״נ מרכיבי ביטחון פקע״ר סא״ל בר כהן, קצין העורף של אוגדת עזה סא״ל איציק וקנין, רמ״ד רשויות מחוז דרום שיר בן חמו וקצין אג״מ פיקוד הדרום אל״מ מני ליברטי.
הכנס התקיים במרכז המו״פ לחקלאות במוא״ז רמת הנגב ובאירוח המופתי של המועצה.

בתחילת הכנס פתח ניר עוגן על השפעת נגיף הקורונה וההתמודדות במרחב האזרחי ועידכן בלקחים ומופעים מקצועיים שמתוכננים להמשך השנה בגל השני. הוסיפה לכך קצינת הפיקוד ענבר כהן על היכולות הקיימות במתן נתונים של מספרים מדוייקים בתחלואת הקורונה בכל מועצה.
בהמשך ניתנה סקירה מקצועית של קצין אג״מ פיקוד על הערכת המצב הפיקודית בתוך כך גם על ההיערכות של צה״ל בעת תחלואת נגיף הקורונה בגל השני.
יחד עם זאת הוצגו בכנס סוגיות נוספות של אחזקת מרכיבי ביטחון ומרכיבים פוטנציאלים למימוש ביצוע. רמ״ד רשויות פקע״ר במחוז דרום עידכנה לגבי נהלי העבודה המתגבשים מול משרדי הממשלה והטמעת העבודה המשותפת בין רח״ל לפקע״ר במתכונת המתוכננת החדשה והציגה גאנט עד לפעילות המלאה.

בסיכום הכנס התקיימה למידה רוחבית בין הרשויות המקומיות בעוטף ובגזרת אוגמ״ר 80, התקיים סיור בחממות וחולקו תעודות הוקרה לקבטי״ם ברשויות על תרומתם ועשייתם המשותפת להגנה על אזרחי הדרום.

דילוג לתוכן