איגוד קציני הביטחון ומנהלי החירום בשלטון המקומי

Association of Security Officers, Israel

رابطة ضباط الأمن ، إسرائيل

ב17.6.20 קיים מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין פגישת עבודה עם ראש מועצת קריית עקרון, מר חובב צברי במהלכה הוצגה סקירה על הרשות במרכז ההפעלה של המועצה. הביקור התקיים בנוכחות מפקד מחוז ירושלים והמרכז, אלוף-משנה איתי לוי, ומפקדים נוספים מפיקוד העורף. המועצה הציגה למפקד פיקוד העורף את עיקרי העשייה של המועצה ובין היתר את מוכנותה לחירום.

בביקור ברשות ציין מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין: ״העשייה של הרשות בשגרה מבורכת. הדבר המשמעותי ביותר בעיניי הוא תרבות ההכנה לחירום ועלינו לעסוק בזה ולהמשיך לתרגל ולהשתפר כל הזמן. התנהגות נכונה בחירום היא הדבר המרכזי והיא מה שיציל חיים. בין היתר בימים אלו עובדים אנשי הפיקוד על הטמעת מערכת שליטה ובקרה שתאפשר לנו בחירום לנהל את המידע בצורה יותר אפקטיבית. פעילות מועצת קריית עקרון הביאה למניעת התפשטות נגיף הקורונה המלווה אותנו גם בימים אלה. לתחושת הביטחון של האזרחים חשיבות גדולה והיא מהווה כלי מרכזי בהתנהלות אזרחית נכונה בחירום. השותפות בין פיקוד העורף לרשות היא מצוינת ויש לשמור ולחזק אותה כל הזמן. אנו נהיה לצד הרשות ככל שיידרש״.

חובב צברי ראש המועצה:
״אנו שמחים על ביקורו של מפקד הפיקוד בקריית עקרון אשר עמד מקרוב על מצב החירום ביישובנו
איחלנו לו הצלחה גדולה בתפקידו.
פיקוד העורף הוא גוף הנותן מענה אחראי ומעולה לעורף האזרחי בדגש לכלל אזרחי ישראל,
לאורך השנים פיקוד העורף עושה עבודתו נאמנה, משתבח עם השנים ומוכיח את הצורך בהקמתו בצל המשברים הפוקדים את מדינתנו, ומדגיש את חשיבתו וחיוניותו במדינה.
אנו מברכים על שיתוף פעולה פורה בהגנה על תושבי מדינת ישראל ותושבי קריית עקרון בפרט."

דילוג לתוכן