איגוד קציני הביטחון ומנהלי החירום בשלטון המקומי

Association of Security Officers, Israel

رابطة ضباط الأمن ، إسرائيل

מפקד פיקוד העורף, האלוף אורי גורדין, הגיע ביום רביעי21\11\24 לביקור עבודה בגאסר אה זרקא, כשהוא מלווה במפקד מחוז חיפה, אל"מ אלעד אדרי, קנ"ר נפת גדור אלעד אליהו מפקד יחידת הקישור של הרשות רס"ן עיסאם מזאריב וסגנו סרן עידן בן עזרא וקצינים נוספים נציגות משטרתית של פקד ארז שלזינגר. 
בישיבת העבודה השתתפו: ראש הרשות מורד עמאש, דובר העירייה, קב"ט העירייה מוחמד ג'ורבאן וצוות הנהלת העיר.
בטרם הפגישה נערך סיור שטח מרתק המציג את גאסר בעבר בהווה ובעתיד על קו החוף היפה בארץ, בהמשך ראש העיר הציג סקירה קצרה על המועצה ואת פעילות העירייה בשגרה לטובת מוכנות בחירום. 
 
קב"ט הרשות מוחמד גורבאן הציג במהלך הישיבה את המבנה הארגוני של העירייה בחירום. המכלולים במרכז ההפעלה, אשר מנוהלים על ידי מנהלי האגפים, מורכבים מעובדי העירייה בהם לכל עובד יש תפקיד נוסף בחירום. במבנה החירום ניתן למצוא מכלולים ייעודיים כמו מכלול אוכלוסייה, חינוך, מבצעים תגובה ועוד. 
 
מפקד פקע"ר, האלוף אורי גורדין, דיבר על הצורך המתמיד להגביר מוכנות לנוכח היכולות המתחזקות לאורך השנים של הארגונים העוינים את ישראל. "ב'שומר חומות' נורו 4000 רקטות ב-11 ימים, כולל לעבר ערים במרכז . גם פה תרחיש החירום יהיה חמור גאסר נמצאת בקו התפר בין מספר מוקדים רגישים במחוז ועלינו להיות מוכנים וערוכים מבעוד מועד", אמר האלוף גורדין.

 

 

דילוג לתוכן